“Marketing is net als antibiotica, je wordt er immuun voor” en “Ik geloof dat bedrijven zich meer moeten gaan gedragen als human beings. Als Mensen. Die hebben karakter”.
Dit zijn twee van de vele interessante uitspraken tijdens de inspiratiesessie op 7 februari 2018 door Jeroen Rietveld van Station Zeeland.
Jeroen vormde zelf de belichaming van Content Marketing: volgens zijn definitie is Content Marketing het delen van kennis en kunde. En dat heeft hij gedaan!
Met het internet hebben klanten een belangrijke troef in handen gekregen; zij hebben toegang tot veel informatie. Hoe gaan wij als bedrijf om met deze kennis en macht van onze klant? Hoe zorgen wij dat onze waardevolle content zichtbaar is? En over welke inhoud hebben wij het dan? Naar welke informatie is onze klant op zoek?
Met een leuke presentatie heeft Jeroen ons aan het denken gezet over onze eigen bedrijfsprestatie en vindbaarheid. Vele tips heeft hij verwoord in het voor de deelnemers aan de inspiratiessessie beschikbare boekje “Klanten… Ze weten je te vinden”. Graag wil het OCG bestuur Jeroen danken voor zijn lezing.
Na een gezellige (netwerk)borrel kijken we uitermate content terug op een inspirerende middag!